Vilken dag...

2009-09-10 @ 22:53:34
Herregud vilken stressig dag alltså, men nu är jag hemma här...

Vaknade vid åtta-tiden typ. Mamma ringde då, hon och mormor hade hoppat på bussen mot Sthlm. Så jag fixade mig och allt, in till terminalen till halv elva ungefär. Mötte upp dem med massa packning. xD Tog t-banan hem hit och vi började plocka upp allt. Det tog väl en timme ungefär, sedan tog vi oss tillbaks in till stan för att kolla runt lite. Och det blev shopping, fast jag inte var så pepp på det, haha. Jag shoppade leggings, tunika, tjocktröja, skinnjacka och ett par skor.. Också fick jag en halsduk av moder. :) hihi. Snurrade väl runt på stan i tre timmar typ, hann med donken och lite fika också, mums. Strax innan halv fem så tog vi oss till terminalen, lämnade av mamma och mormor där och jag tog mig raka vägen till t-banan för att åka hem till fridhemsplan igen.. Messade massa med Micke också! Väl hemma så hängde jag upp de jag köpt, kastade i mig en drickyoghurt, tog med mig det viktigaste och drog ut till bussen.. Buss 1 som skulle ta mig till Frihamnen, det tog ungefär en halvtimme, haha. Väl framme där så mötte Micke upp mig och vi trallade iväg bort till Magasin 7, tror jag det heter.. Där inspelningen av Singing Bee skulle vara. Det var kö in men tillslut så kom vi in och, fick fylla i ett sekretesspapper och skit. In i studion och fick dåliga platser och inspelningen var väl inte så värst kul heller. Guud vad jag saknar dansarna alltså, hejohå. Det gör ju halva programmet!! Inspelningen slutade vid halv tio och då var det raka vägen till bussen, sa hejdå till Micke vid nybrogatan och jag åkte vidare hem till fridhemsplan. Och nu sitter jag då här och kikar runt på allt.. Tänkte plugga lite grann, lite snabbt bara. Jag har tenta imorgon, min första någonsin! Menmen, jag säger typ go´natt här på en gång och vi hörs imorgon!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

Lycka till på tentan...hoppas det går bra fast du inte fått tag i alla böcker....kramar

2009-09-11 @ 10:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback