20/8 - Mot Stockholm och GG <3

2010-08-27 @ 14:11:02
Pappa skjutsade mig in till Gävle, där jag tog upptåget vid halv elva mot Stockholm. Lyssnade på musik och messade med Micke på vägen. Framme strax innan ett-tiden, messade med Annika och drog till TacoBar där hon, Bonnie och Emma satt. Åh, så underbart att träffa er igen! ♥ Efter en stund där så drog vi ut på stan, till Indiska för jag skulle köpa present till Lisa som fyllde år. :) Det blev en ljuslykta med ljus, fint! Vi slog in det i butiken, eller Emma och Bonnie slog in de.. xD haha. Efter det så drog jag och Annika och mötte upp Micke vid åhléns och tog t-banan hem till han.. Vi lämnade väskorna, åt(?) och pratade lite innan vi tog oss in till stan igen. Mötte upp Emma, Bonnie och Helena på centralen, i vårt kära hörn. Där vi planerade massa inför Diggiloo dagen efter.. Åh, vi är grymma! :D Vid halv sex så kom Sara, mysigt! Då tog vi oss ner på gatuplan på centralen, där var det nå företagsgrejs där Gry Forssell pratade.. Vi bestämde oss för att prata lite med henne när hon var klar, vilket tog ett tag. Micke hann sticka iväg, han skulle på en födelsedagsfest under kvällen. Men vi andra väntade och tillslut var hon klar så vi pratade lite med henne och tackade för i sommar, mys!

Jag och Annika fick bråttom iväg hemåt till Mickes föräldrar sedan, vi skulle nämligen äta vid halv sju-tiden. Men vi kom precis då, strax därefter var det mat, mums! Kändes lite annorlunda att sitta där och äta med Mickes föräldrar utan Micke.. xD haha. Vi satt sedan och pratade med Mickes mamma lite innan vi drog iväg.. Vi kom iväg runt åtta-tiden, resten av gänget satt tydligen på nån kinarestaurang så jag och Annika tog oss till Fridhemsplan och prisXtra, dit dem kom sedan.. Där handlade vi massa, vi hade bestämt att vi skulle lämna över en korg till Diggiloo-gänget med massa olika grejs i. :) Så lite smått och gott blev det, naaajs! Vi blev klar runt halv tio typ, då tog vi bussen mot Stureplan(?) och sedan vidare mot Mörby där vi sa hejdå. Jag och Annika trallade hem till Micke, där Mickes mamma var så snäll och kom ner och öppnade till oss. :) Vi var la hemma strax innan halv elva ungefär.. Vi gjorde oss nattklara, pratade med Micke som var påväg hem och var hemma en timme senare. Då vi hoppade i sängs bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback