Daaaaansa!

2010-08-28 @ 15:56:54
Jag var in till Gävle tidigare här.. Skulle till Ackes dansskola, deras lokaler på söder, vid halv ett-tiden. Vi ska nämligen vara med och dansa på Invigningen av Stortorget nästa helg, den 5 september.. Det ska bli galet kul! Så vi fick lära oss koreografin idag, underbart ju! Benke från Bounce kom förbi också, kikade lite grann och hjälpte till lite. :) Det är han som håller i det på invigningen eller nåt sånt.. Nåt mer tänker jag inte säga om det, för jag vet väl egentligen inte så mycket heller... Menmen.. Vi fick lära oss koreografin i alla fall, det gick bara bra.. Höll på i 1,5 timme.. Och det blir ett till rep imorgon, vilket jag missar.. :/ Tråkigt. Och på måndag ska jag försöka hinna hem till danslektionen på kvällen, för vi ska köra igenom denna koreografi då igen.. :) Och nästa helg är det 'genrep' på lördagen nån gång, ett litet på söndagen också innan det är dags för invigningen.. Åh, det ska bli så galet kul! Fan vad kul det är att dansa, helt underbart!

J u s t  D a n c e . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback