Dags att blogga..

2010-08-12 @ 22:11:07
Inte ett inlägg har kommit ut idag, hm.. Jag vaknade väldigt sent och gjorde inte så mycket efter där. Strax innan fem-tiden så skulle mamma skjutsa syster till jobbet och då hängde jag på för jag lära till badet. Men hängde med mamma till IKEA då en sväng, jag var i behov av galgar. Najs! Sedan släppte mamma av mig på badet och jag införskaffade mig ett träningskort för hösten. Så himla najs! Jag längtar redan till nästa vecka!! Trallade hemåt och strax därefter så åkte jag och mamma upp till systers jobb. Strömmingsbaren som ägs av min moster.. xD haha. Där åt jag fläskfilé/kycklingfilé-spett med potatis, mumsigt! Min kusin och pojkvän kom också dit, så vi blev kvar ett bra tag.. Förbi ica på hemvägen för att köpa choklad till mig, blev även ett pennfodral. Yay! Kom la hem för en halvtimme sen...

Nu har jag nyss satt i Grease i dvdn, åh! När den började så blev jag direkt; började den här filmen såhär?! HAHA! Minns inte när jag såg den senast, länge sen var det i alla fall. Men åh, så bra den är! Nu ska jag kika vidare på filmen, men även det jag missat under dagen här. :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mika

Åh, grease <3 Råkade jag inspirera dig? ;) HAHA! <3

2010-08-12 @ 22:51:06
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Carro

Mika: jaa HAHA faktiskt! men den är ju såååå bra ju! man borde se den oftare.. xD <3

2010-08-12 @ 22:57:53
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback