Full rulle idag!

2010-08-17 @ 19:47:01

Klockan ringde vid tio-tiden typ, men kom upp efter en stund där. Duschade och åt frukost. Vid halv ett ungefär så åkte jag till Valbo med syster och kusinen. Trevligt! Kikade runt massa på köpis, jag köpte en dans-tröja typ (se bild nedanför). :) Den var najs! Efter nån timme där så åkte vi hemåt och vi var la hemma vid halv fyra ungefär. Då blev det mat, pannkakor igen. Strax därefter så kom mormor så då blev det fika direkt, haha. Mätt blev jag i alla fall. Vid halv fem så gick jag till badet, för det var dags att träna, äntligen! Step/styrka ♥ helt underbart! Nytt program och det var roligt, styrkan var rolig och jag känner att jag orkar mer.. :D Yay! Svettigt blev det men gud så roligt det är! Pratade med Päivi efteråt också, trevligt. :) Efter det så gick jag hem i regnväder, det småduggade lite men ökade rejält när jag kom innanför dörren. Haha, skönt det! Nu sitter jag här och kikar runt, snart dags för lite mat tror jag. Sedan ska jag se på Bones, eller om det blir Allsång på Skansen, hm..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback