Hemma igen..

2010-08-16 @ 17:36:44
Nu är jag hemma här igen.. Från älskade Stockholm.. men det är bara för några dagar igen, för på fredag åker jag nämligen tillbaka för att spendera helgen med älskade vänner. Diggiloo som gäller med de flesta från GG! ♥ Lovely! Men nog om det, jag är back in Viken, haha. Tåget rullade in i Gävle vid halv fyra och strax därefter kom mamma och syster och hämtade mig. In på ica maxi här hemma och nu har jag hamnat här. :)

... Idag fyller Bästa Lotta år också, GRATTIS!! Jag och Micke har faktiskt firat henne idag, vi var förbi MLP och grattade henne och lämnade över en stor bukett blommor! Hon blev väldigt glad! Så det blev en lyckad överraskning, yay! Träffade Ullis också! Åh, jag tycker om dem båda va! ♥ ...

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske blogga lite om helgen.. Eller jag lär komma ikapp med allt annat först, hmm.. Det luktar pannkakor nu, så snart är det matdags i alla fall. :D Sedan ska jag nog ge mig på bloggningen, eller kanske en film..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback