It´s raining men...

2010-08-27 @ 20:56:37
Dagen börjar gå mot sitt slut igen... Har suttit här hela dagen, lite rastlös blir man ju.. Jag har nyligen beställt kurslitteratur för över 1000spänn, fy sjutton, men jag måste vara med i början här.. För hjälp vad mycket plugg det kommer bli, gah! Men det blir nog bra bara man kommer in i det... Tänk positivt! :) Annars har jag bloggat ut lite inlägg, bara det om Diggiloo kvar, men det kommer sen när jag har lite bilder jag kan låna. :) Pratat lite med Emma och Emelie på msn också, trevligt! Diggiloo-listan på spotify har rullat hela dagen och rullar ännu, det är galet! Så braaa! Nu ska jag nog sätta i en film för att ha nåt att göra, Dreamgirls är väldigt lockande.. Hoppas den är bra. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback