Iväg igen..

2010-08-13 @ 11:15:16
Jag har egentligen inte tid att sitta här, så jag ska bara kika in lite snabbt och säga hej! :D Jag håller på och fixar in i det sista här känner jag.. Det ända som är kvar nu är väl att stänga ihop väskan och platta håret lite. :) Snart rullar jag alltså mot huvudstaden, igen! Gud så kul det ska bli, jag älskar att vara där ju, haha. Tåget går vid halv ett, så mamma skjutsar mig in till Gävle.. Kring halv tre-tre så är jag framme i Stockholm. Lovely! Jag kommer inte ha med mig min dator, det kommer säkert finnas tid att sitta vid den men jag orkar inte släpa den denna vända..

Helgens planer...
Idag; Hötorgscity och träffa Annamia!
Lördag: Träffa Annamia. Krysset med vänner!
Söndag: Hänga med vänner!
Måndag: Nåt halvplanerat... Jag åker hem!

Så, ni ser.. Inga blogginlägg under helgen, men jag är tillbaks på måndageftermiddag/kväll igen. :) Vi hörs då va!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback