Kärlek!

2010-08-10 @ 00:21:45
Kollade som sagt på Melodifestivalsfinalen från 2007. Sonja Aldén och Sanna Nielsen. ♥ De var helt fantastiska, och såklart mina favoriter det året! Träffade även dem då. Resten är historia...

Sedan kollade jag, såklart, på musikalen också. Åh, underbart! Nathalie är ju med där och dansar, jag kollade överdrivet mycket på detta förut. Det är ju så bra ju! Jag älskar musikalen och allt som hör den till! Och jag saknar faktiskt den där Nathalie lite för mycket just nu, åh jobbigt!

En liten upptäckt; Thomas är ju för fan med i musikalen. (a) thihi.




Bilden är ärligt snodd från ett av Nathalies fb-album.

Kommentarer
Postat av: Mika

Ofta du inte visste att Thomas är emd? :O nu blev jag chockad!! HAHA!



Puss!

2010-08-10 @ 10:16:35
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Carro

Mika: HAHAHA, nej jag visste faktiskt inte det... XD men nu vet jag ju.. hihi. jag hade ju bara ögon för natta den perioden jag kikade massa på det ;D höhö.

2010-08-10 @ 13:22:31
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback