Över tolv-slaget...

2010-08-11 @ 00:28:02
Filmen är slut, saknaden efter Nathalie bara växer.. Pratat med fina vänner på msn, kärlek! Och idag firar vårt gäng 2 år, galet! Men det kommer ett inlägg om det imorgon (senare...) tänkte jag, orkar inte nu! Annars lyssnar jag bara på musik här, men tänkte släcka ner och försöka sova lite.. :)

Morgondagens planer;
- Blogga!
- Stan, kika på lite skolgrejs.
- Köpa träningskort. (kommer bli fattig...)
- Anmäla mig till danskurs.
- Skriva klart packlistan/packa!

Najs, jag har nåt att göra i alla fall, vilket känns väldigt skönt! Hoppas få prata lite med mina fina vänner också, åh, puss på er! ♥

Sängen kallar, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mika

puss på dig vännen!



JA MÅ VI LEVA!

2010-08-11 @ 10:54:23
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback