Sönd... nej Måndagsblogg nu!

2010-08-30 @ 22:01:19
Nu är jag hemkommen från Stockholm och allt. Vilken härlig dag det har varit, åh! Jag ska blogga om den så fort som möjligt alltså, men jag har Diggiloo och dagen igår på Skansen först... :) Men det kommer nog ut snart, innan skolan sätter fart ordentligt i alla fall.. En liten veckoplanering här nu då, mitt i veckan liksom..

Veckan som är...
Tisdag: Ledarskap1 9-11.30. Step/styrka 17. Fångarna på fortet på tv!
Onsdag: Externredovisning 9.15-12. Häng på stan. Jennie fyller år!
Torsdag: Ledarskap1 9-12.
Fredag: Ledarskap1 10.30-12 och 13-17.
Lördag: Dans-genrep 17.30-19.30(?)
Söndag: Dansrep 10.30(?). Invigning av Stortorget i Gävle 12-16!

Det blir en najs vecka tror jag. Väldigt mycket skola, men imorgon börjar allt! Yeah, jag är redo. :D Och sedan avslutas veckan med massa dans, lovely! Det blev tyvärr ingen danslektion idag, den var inställd pga att min danslärare var med och uppträdde på Polarpriset. Haha, jag skrattade gott, för det var ju där jag var och var rädd att inte hinna hem... xD Menmen.. jag ska faktiskt ta och kolla på Polarpriset nu och se om jag ser henne. :) Lite coolt faktiskt! Sedan ska jag väl äta nåt, mamma sa att hon skulle fixa nåt för en halvtimme sen typ. xD Sedan får vi se...

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej Carro!

Härligt att höra att du mår bra!

Du vet väl om att Linda kommer till Gävle på Centerns allsång på onsdag?! Vi skall till Eskilstuna på torsdag på den allsången! Ha det bäst!!!



KRAM E-M

2010-08-31 @ 08:11:31
URL: http://eva-maries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback