Sweet home..

2010-08-09 @ 18:07:37
Nu är jag hemma från Stockholm i alla fall, men, bara för några dagar... Faktiskt lite skönt på sitt sätt, jag behöver vila lite och krya på mig, jag åkte på en liten förkylning nu under helgen när allt lugnat ner sig. Trist, men jag har några dagar att kurera mig. Jag har haft det helt sjukt bra i Stockholm, med mina bästa vänner. Obeskrivligt bra! Glada gänget, tillsammans, genom allt. Alltid!

Jag har hunnit med en hel del under min vistelse i Stockholm. Några dagar på pride, paraden, nickelodeon-dagen, tre sommarkryss, Vickan, häng på udden, promenader, tacomiddag med gänget, ett diggiloo, bounce summer camp plus massa häng med bästa vännerna. UNDERBART! Jag har njutit av varenda sekund, åh! Mina vänner är det bästa som finns och jag tycker om alla människor som har funnits i min närhet under dessa 2 veckor.. Jag älskar verkligen mitt liv!

Lovar att jag ska blogga om allt, inom en snar framtid...

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Vi har haft så sjukt jävla roligt under den här vistelsen! Åh, SJUKT! GALET! KUUUUL!

Snart ses vi igen! PUSS!

2010-08-10 @ 00:52:02
URL: http://www.bonnietyra.wordpress.com
Postat av: Mika

Helt underbart har det varit! Tillsammans genom allt, alltid! <3



Vi ses (förhoppningsvis?) i november! <3 saknar dig!

2010-08-10 @ 10:17:14
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback