Trött som en gnu..

2010-08-31 @ 13:08:00
Ojoj, vad jag är trött. Det är galet! Det blev ju några timmar sömn inatt i alla fall, men klockan stod på ringning vid sex. Snark! Men kom upp nån gång där, fixade allt och drog till resecentrum där jag blev upplockad av Sanna för att vi skulle till högskolan. Klockan nio var det dags för första lektionen i Ledarskapskursen. Vi var alldeles för mycket folk för salen, 129(!) stycken.. Så det blev en till sal.. Vi fick mest information om hur kursen ser ut och vad vi ska göra under kursens gång. :) Det är mycket men det blir nog bra! Cilla, som jag träffade på komvux, började också på denna kurs. Roligt att ses igen! :D Och vi träffade även Pekka, som också gick på komvux med oss. Naaajs! :) Slutade i alla fall strax innan halv tolv och då fick jag skjuts hem igen, tack!

Nu har jag hamnat här, trött som bara den, så orkar inte göra så mycket! Men ska ta mig ut till brevlådan och se om jag fått böckerna, men tror dock inte det.. Sedan får vi se vad som händer.. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback