17/12 - Från storstad till storstad!

2010-12-22 @ 13:35:25
Klockan ringde vid halv åtta-tiden.. Jag var upp och åt frukost med Micke innan han skulle iväg på praktiken. Mickes mamma drog också, så jag var ensam hemma där, haha.. Så jag skuttade in i duschen och gjorde mig klar, packade väskorna och sådära.. Sedan kom Emelie hem så pratade lite med henne innan jag blev tvungen att ta mig iväg.. T-banan in till centralen och var inne en 45 minuter innan tåget skulle gå så jag hängde vid spel-grejset på centralen.. :) Vid 11.10 så gick mitt tåg mot Göteborg.. :D Så underbart! Lyssnade på musik och bara satt helt upp och ner hela vägen dit.. Var framme strax innan halv tre-tiden, i ett lite soligt och vintrigt Göteborg.. Messade med Annika som var i skolan och sådära, bestämde lite när och vart vi skulle ses.. :) Jag köpte västtrafik-kort och sedan trallade jag över till Nordstan, där jag kikade runt och åt lite.. Mysigt värre! Det var ju för sjutton ett år sedan jag var i Gbg sist ju..





Sedan skyndade jag mig iväg till pendeln som skulle ta mig till Kungsbacka. Den blev lite försenad men jag blev uppmött av Annika där och hennes pappa väntade på mig/oss.. Raka vägen hem till Annika och vi hamnade på hennes rum ett tag innan vi gick ner och fixade lite mat.. Kött och pommes blev det, najs! De hade lite besök av folk med, trevligt. Efter maten så hade vi lite att fixa med.. Annikas present till Sanna, haha.. Det tog ett tag men vi blev klara tillslut, eller för kvällen i alla fall.. Skulle fixa det sista innan vi åkte dagen efter.. :) Vi kom i säng efter tolv nån gång i alla fall, hahaha.. och vi pratade lite innan vi godnattade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback