Bara torsdag ännu..

2010-12-09 @ 18:30:17
Jag har varit hos pappa några timmar idag, dock ingen hemma där för han jobbade.. Men jag har suttit vid datorn och lagt över massa klipp på datorn. Mysigt värre att kolla på ju.. :) Annars har jag inte gjort så mycket mera, jag sitter här nu och det har jag gjort ett tag.. Tänkte att jag skulle kika igenom reklamanalysen till imorgon, vi har seminarium om den då. :) Det går ju fort, haha, tar ju även med pappren imorgon så det finns med. Tänkte även kolla på julkalendern om en stund, den är lite mysig.. Annars vet jag inte hur min kväll ser ut, väldigt lugn blir den nog.. Ska lyssna vidare på min julmusik nu, iih!

Pusshej!


haha, trött brud, eller uttråkad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback