Dagen for iväg..

2010-12-03 @ 01:15:42
En dag har rullat förbi och jag har inte bloggat alls. Inte känt att det funnits nåt att skriva om direkt... Men jag kan ju säga att jag har pluggat i alla fall. Fixade min rest i hemtentan, eller så mycket jag kunna, och skickade in den och sista teorireflektionen.. Har jag tur så är jag klar med ledarskapskursen nu. :) Sedan kikade jag även lite på grupparbetet i marknadsföringen, lite stödord skrev jag upp som jag ska söka mer på sen. Det kändes bra! Efter det så fastnade jag vid datorn och pratade massa med Emelie, hela kvällen faktiskt. ♥ Pratade även lite med Ellen, najs! Även kollat massa på tv, och nu kollar jag på Bones!

Jag kanske ska släcka ner snart, ingen tid att passa imorgon. Skönt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback