Dags att pricka av Att göra-listan...

2010-12-15 @ 15:26:45
Ni kanske minns den här listan som jag la upp i torsdag, som jag skulle försöka avklara innan denna veckas torsdag.. Alltså imorgon! Nu ska vi se vad jag hunnit med...

Min lista;
- Fixa hemtentan i Ledarskapskursen, ännu en gång.
- Fixa teorireflektion i Ledarskapskursen, ännu en gång.
- Skriva klart min del i PM-arbetet och skicka till de andra i gruppen.
- Maila externredovisnings-läraren.
- Läsa block 5-10 i Eko. styr.-boken.
- Lägga upp en planering/struktur inför pluggandet till båda tentorna i jan.
- Fixa present till S.
- Fixa julklappar till S&S.
- Köpa de sista julklapparna.
- Köpa julklapp till E.
- Lägga över klipp på DVD till J.
- Packa för nästa helg.
- Blogga om Uppsala-trippen.
- Träna. (mycket viktigt ju!)
- Spela in Luciamorgon, hitta ett band.

Haha, ja... nästan allt. Lite av det viktigaste blev inte gjort, suck. Men jag har haft fullt upp med presenter/julklappar och det tog alldeles för lång tid.. Jag tror jag är klar nu i alla fall. :) Najs! Så nu ska jag stänga ner här.. Lite att fixa med när jag kommer hem sen... Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback