Det går fort nu!

2010-12-11 @ 00:29:05
Klockan har redan slagit över tolv, det känns som om jag inte har lagt mig före tolv nån dag den här veckan.. Inte bra det! Jag sover så länge då och blir trött hela dagen, det är jättejobbigt.. Och vad har jag gjort hela dagen, hm.. Jag la upp en struktur, ett schema inför pluggandet av tentorna. Det ska nog bli bra det där. :) Bara jag håller det! Jag passade på att maila min externredovisningslärare också, när jag ändå höll på. Och som ni kanske sett så har jag fått ut inlägget från Uppsala också. Väldigt najs, plus att jag lagt in bilder på fb med.. Annars har jag kollat på Idol-finalen, som så många andra, denna kväll! Jay var la en värdig vinnare, men jag hoppades på Minnah. Jäklar vad grym hon är! :D Efter det så kollade jag på filmen på 3:an, Iskallt mord. Mycket bra film! Och nu gör jag inte ett skit, och jag tror faktiskt att jag ska sova lite.. Har lite att fixa imorgon. :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback