En dag i Stockholm!

2010-12-06 @ 21:34:34
Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem strax efter åtta-tiden här.. Jag tänkte berätta lite om dagen, för gårdagen kommer i ett eget inlägg en vacker dag här.. xD haha..

Jag hängde ju med Jennifer hem igår efter konserten och vi la oss väldigt sent, så hade klockan på ringning vid halv elva idag. :) Vi åt frukost framför tvn och kollade på Bröderna Karlsson.. Haha, vilken bra film och aaah man ville bara hoppa in i den.. xD Efter den så kikade vi datorn lite, kollade lite på gårdagens klipp igen (love!) och pratade lite.. På eftermiddagen så drog vi ut på stan, kollade runt i lite affärer och sedan åt vi lite inne på kungshallen, mums! Sedan tog vi hejdå vid halv fem-tiden på Stureplan, tusen tack J för dessa dagar! ♥ Och jag tog t-banan till centralen och trallade över till terminalen och hoppade på min buss.. Den gick vid 17-tiden, lyssnade på musik och messade med E hela vägen typ.. :) Det blev donken-mat när jag kom hem och nu sitter jag här... :)

Ska kika runt på datorn nu..
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback