En vecka...

2010-12-09 @ 19:09:01
Ja, jag har ungefär en vecka på mig att fixa massor av grejer.. För sedan har jag fullt upp enda fram till jul, några dagar ledigt där och sedan drar jag iväg till Skövde i en vecka.. Så, jag måste se till att fixa massor med grejer innan torsdag nästa vecka... Hur fan ska jag hinna det?! Det går inte...

Min lista;
- Fixa hemtentan i Ledarskapskursen, ännu en gång.
- Fixa teorireflektion i Ledarskapskursen, ännu en gång.
- Skriva klart min del i PM-arbetet och skicka till de andra i gruppen.
- Maila externredovisnings-läraren.
- Läsa block 5-10 i Eko. styr.-boken.
- Lägga upp en planering/struktur inför pluggandet till båda tentorna i jan.
- Fixa present till S.
- Fixa julklappar till S&S.
- Köpa de sista julklapparna.
- Köpa julklapp till E.
- Lägga över klipp på DVD till J.
- Packa för nästa helg.
- Blogga om Uppsala-trippen.
- Träna. (mycket viktigt ju!)
- Spela in Luciamorgon, hitta ett band.

GAH, vad mycket... Jag behöver verkligen mer tid. Typ NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback