Ett år sedan...

2010-12-03 @ 11:49:36
Idag är det exakt ett år sedan jag genomförde min käkoperation. Det känns helt overkligt, ett år sedan liksom. Herregud, vad tiden har gått fort... Tänkte bjussa på några bilder från dagarna efter operationen, från sjukhuset och även hemma.. Inte så många men någon i alla fall. :)


innan operationen...



dagen efter operationen..

hemma, en dag senare..

Nu, idag...

Sorry för dålig och ful bild, den är tagen med webcamen, men det jag ville kom fram med är att jag är nöjd över hur allt har blivit. :)


Kommentarer
Postat av: ingela

Ja, det är jättefint! Perfekt! Bra kämpat, gumman...kram

2010-12-03 @ 14:27:15
Postat av: Jennie

JÄKLAR! ett år :o Jössös vad tiden går fort..

Och yes, du vet, suuperfint!

2010-12-03 @ 18:12:44
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback