Favoriter...

2010-12-12 @ 23:55:57
Nästan hälften av gänget har börjat med en utmaning, 30 days challenge, där man bloggar om en grej varje dag.. Jag vill gärna göra den också, men jag har verkligen inte tid nu, plus att jag kommer att vara borta några dagar utan dator.. Så, det känns inte som nån vits att börja med den.. Börjar efter nyår tänkte jag.. ;) Yeah! Så därför gör vi denna lista just nu, som jag hittade på Saras blogg...

Förebild i livet: Sonja Aldén. Jessica Marberger. Nathalie Rosenberg.
Stilikon: Nä, tror inte det finns någon.. Skulle väl kanske vara Nathalie eller Jennie då!
Favoritaffär: Gina Tricot och H&M.
Favoritklädesmärke: Jag har inget favvomärke, använder knappt nå märkeskläder.
Favoritplagg: Eh, vet inte... mjukisoverallen!
Mitt värsta köp: Nån kavaj-liknande jacka för nåt år sedan.. aldrig använt, och finns inte kvar heller.
Bästa kvinnliga artisten: Sonja Aldén, utan tvekan. Men jag gillar även Jessica Marberger, Sanna Nielsen, September, Beyonce, Madonna, Shirley Clamp, Velvet, Lady GaGa... och många fler!
Bästa manliga artisten: Måns Zelmerlöw, Martin Stenmarck.
Favoritband: Alcazar.
Favoritmusikgenre: Eh, jag lyssnar faktiskt på det mesta, men pop-genren typ.
Favoritlåt: För att du finns - Sonja Aldén, alltid! Just nu... Mikrofonkåt - September. Mitt Stockholm - Patrik Isaksson. Resuscitate me - September. Ett strävsamt gammalt par - Sonja Aldén. Waka Waka - Shakira.
Favoritalbum: Sonja Aldéns Till Dig och Under mitt tak. De mest spelade albumen här hemma.
Bästa konserten jag varit på: Oj... svårt, men måste nog säga MADONNA!
Bästa kvinnliga skådespelerskan: Angelina Jolie, Julia Roberts, Sandra Bullock.
Bästa manliga skådespelaren: Johnny Depp ?
Favoritfilmgenre: Romantiska komedier. Drama. Musikaler.
Favoritfilm: Pretty woman, Dirty dancing, Heartbreak hotel, Mamma Mia!, Föräldrafällan..
Favorittvserie: Bones! ♥
Favoritförfattare: Jag vet inte... jag läser knappt!
Favoritbokgenre: Eh, typ.. självbiografier.
Favoritbok: ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback