Fullt upp...

2010-12-14 @ 23:13:44

Dagen har verkligen bara rullat förbi... Började dagen med lite plugg men när det inte gick så bra så började jag fixa med presenten till S.. :) Den har jag suttit med hela dagen och kvällen, herregud det blir aldrig klart.. Med ett liten avbrott för en timmes träning, älskade step/styrka. Så underbart roligt.. Få skutta runt lite och tänka på annat. :D Pratade med Päivi efteråt, trevligt! Sedan har jag suttit här på golvet och fixat med presenten, inte klar på långa vägar.. Suck, stressad ja.. Kollade på Bones tidigare också, det är bra. Även Navy CIS! Nej, nu ska jag fortsätta lite till här, ville bara kika in och säga att jag lever.. typ..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback