Gävle en sväng..

2010-12-07 @ 17:01:03
Jag tog en tripp in till Gävle strax innan lunch-tiden.. Mot högskolan för hade bestämt fikadate med Marie vid 12, hon kom strax därefter och vi slog oss ner med Pekka och en klasskompis till han. :) Trevligt! Satt där och pratade massa, tillslut så blev det bara jag och M kvar.. :) Mysigt att träffas och bara umgås lite.. Vid ett-tiden skulle hon vidare på pluggrejs, men vi ska träffas på fredag igen. :) Jag trallade in mot stan och kikade runt lite grann.. Hittade en asfin klänning inne på gina tricot, så den köpte jag, haha.. Sedan tog jag bussen hemåt och kom hem strax innan halv fyra-tiden...



Nu sitter jag här och lyssnar på julmusik och ska skriva lite packlista. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback