Here we go!

2010-12-06 @ 22:28:30
Jag har inte lagt ut någon veckoplanering heller, för jag hade inte tid igår att göra det så den får helt enkelt komma ut idag... :)

Tisdag:
Fika med Marie på högskolan 12. Stan i Gävle.
Onsdag: Lollo fyller år! ♥ Träffa gruppen, högskolan 12. Maria Wern på tv!
Torsdag: Plugga..
Fredag: Träffa gruppen, högskolan 9. Marknadsföring - seminarium 10. Fika med Marie på högskolan 12. Plugga.
Lördag: Plugga. Så mycket bättre på tv!
Söndag: Valbo Köpis en sväng! Plugga.

Ja, en ganska lugn vecka. :) Lite plugg, lite tv och ja.. inte så mycket mera. Jag ska ta mig till pappa nån dag också och lägga över lite videoklipp och även lägga över lite klipp på dvd till J. Skicka efter lite grejer också, det börjar bli lite tajt om tid. Messa folk måste jag göra med, haha. Bestämma mig och anmäla mig till vårens kurser på Ackes.. Ja, det blir en del grejer i veckan i alla fall. :) Det blir najs!

Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback