Högskolan..

2010-12-10 @ 13:34:44
Det blev högskolan hela förmiddagen typ.. Tog kvart över åtta-bussen in till Gävle. Träffade upp gruppen vid nio-tiden för att gå igenom de två sista punkterna på reklamanalysen och sedan bestämde vi lite vilken som skulle ta vilket och så. :) Vid tio var det dags för seminarium.. Vi var fyra grupper, med 4-5 personer i vadera.. Vi gick igenom den gemensamma annonsen först, och det tog hela 50 minuter.. Så alla grupper fick snabbt gå igenom sina egna annonser på 10 minuter.. Frida, läraren, ställde några frågor och man fick svara på dem.. Sedan var det klart! Väldigt fort gick det.. Jag drog iväg till centralen sedan och hoppade på bussen hemåt..

Hemma strax innan halv ett-tiden och då hade jag fått hem smyckesdelarna som jag beställde i onsdags, najs. Så jag har fixat en grej till S redan, det gick fort. :) Det blev så bra! Ska göra lite mer i helgen, men måste förbi Fru Nilsson på stan och kika lite på hängen.. :) Nu ska jag lägga upp en liten struktur inför mina tentor..

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej!

Var så länge sedan jag er, ni verkar köra på för fullt som vanligt :) ibland saknar jag att jobba med artistevents men nuförtiden flyger jag ju istället, men vet aldrig kanske gör ett inhopp med peter snart :)

Skulle bara kika in och säga hej iaf!



Kramar Karolina

2010-12-10 @ 14:39:41
Postat av: Karolina

såg er skulle det stå :)

2010-12-10 @ 14:40:06
Postat av: lovisa

vad läser du?:)

2010-12-10 @ 15:45:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback