Home again...

2010-12-21 @ 15:23:22
Nu är jag hemma i Viken igen, rullade in med bussen vid två-tiden. Mamma hämtade mig, tack!

Jag har haft det helt galet underbart, vilka fantastiska dagar.. :D Det var ju som sagt Björn Skifs i Globen i torsdags. Sedan drog jag till Göteborg i fredags och till Annika. Vi var på Julkonserten 2010 på lördagkvällen, lovely! I söndags så åkte jag vidare till Jönköping och till Emelie.. och vi råkade visst komma in på Julkonserten 2010 där på kvällen, haha. Och igår så åkte jag tillbaks till Sthlm för att se avslutningen av Julkonserten 2010 med Jennifer och Micke på Cirkus. UNDERBART! Åh, jag bara ler! Jag är så lycklig just nu! Jag lovar att blogga om allt när jag får tid...

Nu sitter jag här och är trött bara typ.. Och ingen veckoplanering kom ut i söndags heller, tänkte därför slänga in den här nu! ;D Shoot!

Tisdag:
Hem från Sthlm.. Step/styrka 17. Jul med Sanna, Shirley o Sonja på tv!
Onsdag: Plugg.. Aerobic latin moves 18.30?
Torsdag: Tre S på tv - Bingolottos uppesittarkväll!
Fredag: JULAFTON!
Lördag: Plugg..
Söndag: PACKA! Sonja på tv - En sång om glädje-julspecial!

Det blir en najs vecka.. Lite plugg, lite träning och massa tv med underbara brudarna! :D Och sen är det ju faktiskt julafton på FREDAG, galet om något.. Men gud så mysigt! ♥ Nu ska jag kika runt lite här och skriva upp lista på vad som måste fixas innan fredag. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback