Imorgon är en annan dag! <3

2010-12-27 @ 23:19:34
Nu har jag tid att blogga igen, haha.. Jag fixade lite på plugget tidigare och skickade iväg till mina gruppmedlemmar, najs. Jag hann även få ut inlägget från i måndags, väldigt bra. Jag var till stan med mor och fixade det jag skulle, och vi hann även med en sväng till Valbo. Var i akut behov av ett par svarta jeans då mina sprack i baken härom dagen.. xD haha. Och nu ikväll så har jag kollat på Bones, så bra avsnitt! Packat massa, hoppas för guds skull att allt är med nu.. Och sedan slagit in lite klappar, haha, najs. :) Jag är redo för morgondagen nu! Klockan ringer vid sju-tiden redan och jag får skjuts in till tåget i Gävle.. Strax efter tio-tiden rullar jag mot Skövde, om allt går som det ska. :) Håller tummarna för det!

Imorgon får jag kramas med gänget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback