J u l k l a p p a r !

2010-12-25 @ 00:39:56
Här kommer lite bilder på mina julklappar... detta fick jag plus kläder som jag inte orkade fotta, för det blev inge bra...


Lite pengar. Presentkort; Valbo köpis och SF bio. Armband. Änglaspel, eller vad de kallas.

Necesär. Body lotion eller nåt. Snickers.

Strumpor. Trosor. Tvättpåse.

Rosa ljusstake. Rund ljusgrej. Silverljus. Runt vitt ljus.

Romerska bågar och Dumle. Mums! ;D

DVD; Bones säsong 5. Tomten är far till alla barnen. Dear John. Böcker; Lyckan, kärleken och meningen med livet. Väduren.

Pengar. Laila Bagges parfym "You Rock".

Julstrumpan; Chokladtomtar x3. Mascara. Nagelfil. Pincett. Lepsyl. Roller. Maskerad-mask typ.


Jag är i alla fall jättenöjd! :D

Kommentarer
Postat av: Mika

Jääääklar vad choklad! HAHA! Underbart!

2010-12-25 @ 12:53:12
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback