Mysig julafton!

2010-12-25 @ 00:15:11
Nu är julafton över för i år, men jag har haft en mysig dag i alla fall.. :)

Vi kom iväg till farmor på förmiddagen någon gång.. Där vi åt massa julmat runt lunch-tid och sedan öppnade vi julklappar.. Najs! :D Sedan skjutsade pappa oss till mormor, där även mamma var.. :) Direkt till soffan för att se Kalle Anka, tradition! ♥ Men gud så roligt det var att se Kalle i år, tack vare Julkonserten 2010... Åh, jag skrattade gott åt Askungen, jag såg bara brudarna framför mig när de bryter ihop.. hahah. Även Ferdinand och Snövit, hahaha. Underbart! När det var slut så åt vi typ, julmat igen.. Mums men mätt blev man.. Utdelning av julklappar, så roligt! Sedan fikade vi massa till och avslutade kvällen med att kolla på Tomten är far till alla barnen innan vi åkte hemåt.. :)

Här kommer en liten bildkavalkad från dagen..

 







Kommentarer
Postat av: Mika

MYSIGT!



ses på tisdag <3

2010-12-25 @ 12:53:19
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback