Det tar aldrig slut.

2010-12-13 @ 22:45:48
Nu har jag tid att blogga typ.. :) Jag kom i alla fall iväg till stan idag.. En snabb tripp på en timme fram och tillbaks, haha.. det första jag gjorde när jag kom dit var att träffa på Päivi, trevligt, så pratade lite med henne. Fixade det jag skulle göra och sedan hem igen.. Har lagt in lite bilder på facebook och lagt över lite klipp på dvd-skiva till Jennifer, najs. Och sedan har jag läst massa i eko. styrningsboken, har läst block 7-10, det vill säga att boken är nu utläst. Otroligt skönt, så då kan jag lägga den åt sidan nu till efter nyår! Annars har jag kollat på Bones och lite på Hjältegalan.. :) Och nu är jag så otroligt trött men jag orkar liksom inte lägga mig.. Så trist att sova ju. Funderar på om jag ska fixa julkort eller spåna idéer i alla fall.. eller om jag ska hoppa på nästa plugg, men jag tror det första lockar mer just nu. :) Får ta nya tag imorgon med plugget..

Så vi hörs mera imorgon. :)
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback