Onsdag all day!

2010-12-22 @ 22:40:15
Det har inte hänt så himla mycket idag, jag har suttit massa här vid datorn. Betalat räkningar, suck! Bloggat lite, nu har jag bara de tre inläggen om julkonserterna kvar, haha. Jag var upp en sväng på stan med mamma och syster också.. Köpte julkort och skickade iväg såhär i sista minuten. xD Det blev pizza till kvällsmat och sedan stressade jag iväg till badet för att träna lite.. Aerobic latin moves, det var jag och två till där, men Päivi körde på ändå och jag hade roligt. Pratade med Päivi efteråt och fick en liten julklapp, gulle, och jag fick skjuts hem. Tack! Sedan hamnade jag visst framför Melodifestivalskrönikan på tv, den var la bra. Efter det så blev det Pernillas jul på tv4+.. :) Och nu kollar jag lite på Sjunde himlen, så himla bra ju! :D

Pusshej!


bara för att hon är fin och jag tycker om henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback