Bad Romance.

2010-02-19 @ 21:35:40
Jag kollade på Let´s Dance nyligen här. Favoriter även denna gång var Cissi&Mattias och Claudia&Tobias.. :D Claudia är verkligen sjuktgrym, tillsammans med Tobias då. Och det är Mattias också, men den jag blev helt mållös av var Cissi. Herregud, människan kan Allt och allt hon gör ser så sjukt lätt ut. Åh! Jag vill också kunna.. Men ja, det blir iallafall spännande att se vilket par som åker senare, jag hoppas det blir Willy, det är på tiden, för det är ju bara bra par kvar ju..

Det har inte hänt så mycket idag, suttit här hela dagen.. Lite plugg har jag fått gjort, skrivuppgifterna i psykologin och naturkunskapen är klara! Det känns najs. Tänkte plugga matte också, men det gick inge bra för jag måste ändra nå inställningar på miniräknaren och det kunna jag ej. Måste fråga om hjälp i skolan. Men jag är glad att två uppgifter är klara ialf. :) Svenskan och franskan kvar nu då..

Nu ska jag kika runt lite här igen!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback