Det händer grejer liksom...

2010-02-06 @ 00:26:04
Hela dagen och kvällen har nu sprungit iväg, det har gått fort ju.. Jag kollade på Let´s Dance här nu ikväll såklart. Favoriter är fortfarande Cissi&Mattias, jag gillade även Claudia&Tobias. De är ju riktigt grymma! :) Spännande och se vad det är för danser nästa vecka, hihi!

Vad har jag annars hunnit med sedan sist jag bloggade, hm, jag har pluggat... :D haha. Gjorde klart labrapporten i naturkunskapen och skickade in den. Gjorde nyligen klar uppgiften i psykologin, och den blev inskickad nyligen också, haha. Annars har jag inte gjort något mer, vet inte om jag ska fortsätta plugga nu eller typ se nån film eller nåt. :) Jag börjar bli lite trött liksom, och det är kokhett här inne...

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ingela dilen

Men va du e duktig, och snabbt går det ...BRA!!!!!!:)

2010-02-06 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback