Eins, Zwei, Drei, Vier, Fünf.....

2010-02-03 @ 22:28:28
Ja, denna dagen börjar närma sig sitt slut också. Jag känner att mina inlägg blir färre och färre, men har varken tid eller något vettigt att skriva.. xD HAHA.


Idag har jag varit i skolan hela dagen, från åtta till halv tre typ, med en lektion mellan 8-9.30. :) haha. Lite plugg blev det också, när jag satt där. Svenska, tyska och naturkunskap, heja! Under lunchen satt jag, Junia, Marie, Rauno och Leslie och pratade massa, trevligt. Just då blev det inte många knop gjorda.. xD Strax efter halv tre kom J från sin lektion och då gick vi hemåt. Jag tog lite fika här hemma och kollade datorn lite snabbt. Var iväg till badet och dansade vid 17.10. Kuuuuul! Roligt pass, dance workout! Stannade kvar och pratade med Sanela efteråt och sedan tog vi sällis hem till henne, pratade lite mer och sedan gick jag hemåt. :) Har bara ätit här ikväll och kollat på Andra Avenyn!

Nu ska jag faktiskt ta och stänga ner och ta mig till sängen med tyskaboken. Har nämligen prov imorgonförmiddag! Yeah! Jag hoppas att det ska gå bra alltså, med det här provet så sätter jag ju ribban för resten av kursen... Sedan svenska på eftermiddagen, vette tusan vad som händer där, men det blir nog bra. Hemma imorgoneftermiddag nån gång!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Lycka till, gumman!!!!!

2010-02-04 @ 10:49:43
Postat av: emeliie

Caroline! Kan du smsa mig på 0731577608 sen när du ser det här? (a) inte sådär överdrivet viktigt.. men göret om du vill ;) PUSS <3

2010-02-04 @ 16:27:24
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback