Snaaaaaart!

2010-02-06 @ 19:07:27
Nu har jag tagit mig lite tid för att lyssna på låtarna innan det smäller ikväll! ;D Jag ville ju hinna med det ju, haha. Jag brukar alltid lyssna på fredagen men har inte hunnit med det denna gång. Och jag orkar inte riktigt lämna några kommentarer om varje låt heller, jag bloggar om sånt efter kvällen! Det är helt sjukt att det är Melodifestivalen ikväll, att det har börjat, herregud!

Det är ingen idé att nämna vilka man tror ska gå vidare, för det är så mycket som kan hända, men jag hoppas av hela mitt hjärta att Jessica Andersson går till final!!! Snälla, heja Jessica! ♥ Gillade även Ola och Anders Ekborg, haha.. Det börjar om knappt en timme, iiiiiihi!!! Och shit, jag får inte glömma, bästa Sonja är ju med i öppningsnumret!!!! Får man rösta på öppningsnumret?! ♥

Happy schlager!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback