Genrepet avklarat!

2010-02-13 @ 17:16:00
Jag och Micke har varit på genrepet här nu i eftermiddags, egentligen var det inte tänkt att vi skulle dit.. Men vi träffade på Helene, Hanna Lindblads manager, och pratade lite med henne. När hon fick reda på att vi inte sett Hannas nummer eller något annat så fixade hon biljetter till oss direkt! Tacktacktack!

Klockan två var det dags för genrepet och vi hade fått superplatser på rad 5 bakom låtskrivarna. Riktigt najs alltså, där ville vi sitta kvar nu till ikväll.. Jag tänker inte blogga om vad jag tyckte om varje bidrag, det får bli efter kvällens sändning! Men alla var grymma på något vis, tyckte jag iallafall..

Jag tippar inte, det är omöjligt, jag bara hoppas på...
Till Final; Kalle Moraeus & Orsa Spelmän och Hanna Liundblad!
Till Andra Chansen; Eric Saade och Anna Maria Espinosa!

Bara några timmar kvar nu, iiihi, spännande! Ett litet tag kvar tils det är dags att tralla mor Arenan igen!!!

SCHLAAAAAAGERFEBEEEER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback