Grym start på dagen..

2010-02-20 @ 13:58:22
Vaknade kring halv tio, in i duschen och klädde på mig träningskläder och drog iväg. Ut i snön och blåsten, herregud! Jobbigt att ta sig till badet ju, motvind, svinkallt och bara för mycket snö. Vid halv elva var det dags för step/styrka, vi var några stycken där, najs. Fybubblan va skoj det är alltså! :D Jobbigt var det allt, men galet roligt! Svettigt och härligt! Stannade och pratade med Päivi efteråt, trevligt! Gick hemåt och det blev lite mackor här hemma.. En väldigt skön start på en lördag tycker jag, åh!

Nu orkar jag dock inte göra så mycket, jag har väl tänkt att jag ska försöka plugga idag igen. Men det finns tid för det ännu. Jag ska kolla igenom lite grejs här på datorn och sedan slå mig ner med nåt plugg. Hannas Manipulated spelas för fullt här, grymt!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback