Here I stand again.

2010-02-08 @ 22:00:45

Vad finns det att säga här, har ju knappt gjort nåt idag.. Men ja, jag har suttit här vid datorn hela dagen. Pluggat lite på min redovisning i svenskan, Melodifestivalen!!! Pratat med Micke på msnis, och blivit grymt taggad på mellon. Det kommer ju försjutton hit på onsdag, och alla förberedelser håller på för fullt, IIIHII! Det kommer bli så bäst, hela veckan ju! Men först så ska jag ha ett prov imorgon, i naturkunskapen. Inte pluggat något typ, det är dags att sätta lite fart. Ska ner och hämta lite glass, lyssna vidare på "IIIIIL SAAALVATOOORE", haha (a) och plugga så det smäller om det!

Imorgon är det ju som sagt prov, blä, och vi får tillbaks provet i tyskan också tror jag. Det blir skoj, kul att se vad jag fick ju.. Och juste, jag ska lyssna på en låt i tyskan också, gah! Ja, med det så säger jag tack och hej för mig!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emeliie

det är du som är underbar, vännen! ♥

2010-02-08 @ 22:37:09
URL: http://withoutgrace.blogg.se/
Postat av: Anna

Here I stand again, wonder what to do with my loneliness ;)

2010-02-09 @ 13:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback