I en egen värld som man har byggt.

2010-02-25 @ 18:14:46
Idag blev jag kvar länge hemma innan jag kilade iväg till skolan. Tänkte att jag skulle plugga före, men nej det blev inge.. Jag kom iallafall till skolan strax efter halv ett, och raka vägen ner till matsalen där Junia, Pekka, Linnéa, Anna och Bertil satt. :) Trevligt! Sedan drog vi alla utom J upp på svenskan vid ett-tiden.. Där vi gick igenom lite hur man håller en muntlig argumentation och kollade på lite olika klipp. Det var najs! Lektionen gick fort och vi slutade vid tre.. Linnéa och jag gick hemåt, stannade till lite på stan men sedan raka vägen hemåt..

Hemma så blev det scones-bak direkt, mums vad gott det är! Inget mer har hänt efter det, jag fastnade här, dumt nog. Jag ska nu försöka betala lite räkningar, om jag har några pengar på kontot vill säga... xD haha. Det visar sig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback