I viken...

2010-02-18 @ 18:33:57
Jag är iallafall hemma i viken igen, kom hem vid lunch-tiden typ. Raka vägen till skolan för svenska-lektion vid ett. Trevligt. Fick massa information om argumentation och lite övningar. Vi ska göra en muntlig argumenation om två veckor, jag vet inte om vad, gaah! Jobbigt. Slutade strax efter halv fyra, tog sällis med Linnéa hem, trevligt! :) Sedan dess har jag inte gjort ett skit här hemma.. Jag har tråkigt! Det finns inget att göra, eller det gör det men jag orkar inte göra något...

Gårdagen var iallafall helt sjukt mysig och alldeles fantastisk! Det finns ingen som Sonja Aldén, ååh! ♥ En av de bästa spelningarna med henne! Lovar att berätta mer när jag har tid och ork..

Nu ska jag tråka vidare!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback