Jag vill om du vågar.

2010-02-22 @ 20:38:03
Jag kom iväg till skolan imorse, eller på förmiddagen. Inga lektioner alls, men jag trallade dit. Frivilligt, i -20 grader... xD haha. Det var lite kallt men inte så mycket som jag trodde att det skulle va. Satt nere i matsalen hela dagen och pluggade lite svenska. Träffade massa folk också; Junia, Marie, Pekka, Rauno, Therese, Leslie, Sofi m.fl. Riktigt trevligt! :) M var siste person att lämna mig vid tre-tiden typ, men mamma kom och hämtade mig strax efter halv fyra. Träffade då på Marita (tyska-läraren), Yann (franska-läraren) och Annette (sv&hi-lärare) utanför i väntan på mamma, haha. Det var ju najs! Mor och jag for förbi ica maxi och sedan hemåt. Och jag har inte gjort ett skit sedan dess, inget alls. Bara suttit och kollat runt på datorn, det händer ju verkligen ingenting på den. Jag som borde ha pluggat massa, men jag ska göra det senare här tror jag. Jag har ju franska-prov imorgon och måste plugga in tre kapitel och skit. xD Blä! Menmen, jag hinner än. (A) Nu ska jag ta en sista koll runt på alla bloggar och allt det vanliga... Sedan stänga ner här och kolla lite på tv!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback