Och skriver visor med john blund.

2010-02-24 @ 23:59:34
På tiden att blogga nu, men blogg.se har varit segt värre eller så är min dator seg.. Det kan nog vara en blandning. ;) haha.

Jag trallade iväg tidigt idag till skolan, hade naturkunskap vid åtta-tiden. För tidigt alltså. Vi fick tillbaks våra kemi/fysik-prov, jag fick VG! Väldigt chockad och glad blev jag, jag trodde nämligen jag skulle få IG för så dåligt kändes det efter jag skrev det.. xD haha. Sedan började vi med nytt kapitel, celler. Också labbade vi lite, det var väl kul. Strax efter tio-tiden så gjorde jag hörförståelsen i franskan och det gick väl helt okej. Efter det så satte jag mig i matsalen vid vårat bord, med Junia. Till lunchen så kom Sofi, Marie, Rauno, Linnéa, Leslie och Bertil också. Trevligt! Åt, pratade massa och pluggade.. Vid ett så drog allihopa på lektioner, då blev jag kvar själv därnere. Vid halv tre så kom Junia och Linnéa ner och strax därefter så trallade jag och L hemåt. Stod utanför här en bra stund och pratade, kom hem vid fyra-tiden typ. Mormor kom hit strax efter det och då blev det fika. :) Och sedan har jag suttit med svenskan och medicinsk grundkurs hela kvällen. Det går framåt och det är kuuul! :D

Nu lyssnar jag på fina Sonja här och funderar på att släcka ner och sova.. Och plugga vidare med svenskan imorgon. Hörs då!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback