One night of passion.

2010-02-01 @ 22:32:10
Jag har inte gjort så mycket här. Kollar på filmen på 3an, 13 snart 30. Den är väl bra! :) Den slutar vid elva här och jag såg nu att Navy CIS börjar efteråt, hm undra om jag ska se det! Kanske.

Imorgon är det skolan som gäller, jag har bara en lektion på förmiddagen, tyska. Vi ska ha lite genomgång inför provet på torsdag. :) Och efter det så sätter jag mig nog nere i matsalen med Junia och pluggar massa. Vi gillar tisdageftermiddagar, det är knappt nå folk kvar på skolan. Vi pluggar på bra då och strax innan vi brukar gå hem så kommer alla lärare ner... xD Väldigt kul! Sedan ska jag träna imorgon också, wihoo! :D

Säger godnatt här nu, Godnatt! ;)

Kommentarer
Postat av: Bonnie

You've been adwarden! Kolla min blogg för att ta reda på vad som menas med det.. ;-)

2010-02-01 @ 22:48:49
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback