SkallePia!

2010-02-04 @ 23:39:07
Jag fick hem mina SkallePia-smycken i förrgår här som jag beställde för ett tag sedan! Wow, så snygga de är! Jag är kär liksom!!! Jennie Widegren tipsade om dessa i somras, och nu tog jag tag i saken och beställde lite. :) Det är ju så sjukt billigt ju!


De har blivit väldigt populära bland dansare på sistone och de är galet fina (kan bl.a. ses på Bounce)! Om ni är intresserade av att beställa hem lite fina SkallePia-smycken själva så kan ni maila till [email protected] eller bli medlem på SkallePia på Facebook.

Kom igen, vettja! :D

Kommentarer
Postat av: Ann Svensson

Tack för fina bilder och bra feedback! Kul att du gillar mina smycken! :) Nu finns en av dina bilder på SkallePias facebook sida! :)



Hälsning

/Ann, SkallePia

2010-02-07 @ 18:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback