Snaaaart!

2010-02-17 @ 10:27:59
Jag kom iväg till skolan imorse, mycket onödigt tycker jag. Naturkunskap stod på schemat, men vi hade inte direkt någon lektion utan vi fick plugga själva, hm. Då kunde jag varit hemma istället, menmen. Träffade Marie lite snabbt efter lektionen och pratade lite. :) Sedan drog jag hemåt!

Kom hem vid tio-tiden typ, bara hunnit druckit lite saftsoppa och packat om lite i väskan. Det blir två väskor att bära, istället för en fin väska i min stora bag. xD HAHA. Nu går min buss om 40 minuter ungefär, mot huvudstaden!!! iiiihi, vad jag längtar! Så jag ska fixa det sista här nu så jag hinner ta mig till resecentrum också!

Pusshej!

Jag ska se Sonja ikväll, Jag ska se Sonja ikväll, JAG SKA SE SONJA IKVÄLL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback