Snökaos typ.

2010-02-19 @ 11:14:05
Jag är vaken och det har jag varit ett tag. Tittade nyligen ut genom fönstret och snön bara yr ner, herregud. Kan det aldrig ta slut nån gång?! Jag vill inte ha mer snö... xD haha. Jag sitter inne på cdon och funderar på vad jag ska beställa, haha. Fame-filmen är ett måste, men sedan funderar jag lite på annat också.. Jag får se vad jag klickar hem mig, väntar på mamma också, för hon ska ha två filmer samtidigt. :) Och juste, jag vann Sånt är Livet med bl.a Helena Bergström på tradera igår, iiihi. Dock vhs men ändå, den går inte att få tag på nånstans. :) Mina planer för dagen är väl egentligen plugga, men sedan får vi se hur det går...

Min helg . . .
Fredag: PLUGGA! Let´s Dance på tv!
Lördag: Step up 10.30. PLUGGA! Melodifestivalen på tv!
Söndag: PLUGGA! Bingolotto/Blåsningen på tv!

Som ni ser så ska jag plugga en del, eller iallafall försöka. Jag har tre skrivuppgifter, ett prov och några tal i matten att göra till nästa vecka. Inte kul nånstans! Men vi får se vad som händer helt enkelt. Nu ska jag ut i stormen.. xD Mamma ringde och jag skulle ta ut musbus en snabbis, så han får kissa lite. :) haha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback