Try to close my eyes.

2010-02-07 @ 14:03:51
Det blev otroligt sent inatt, inte kom jag i säng efter mitt inlägg inte.. xD haha. Fastnade i massa bloggar och tidningar.. Menmen, tillslut så somnade jag iallafall. Och jag vaknade strax innan ett här, herregud, ingen som väcker mig heller, haha. Men mamma jobbade såg jag, och jag vaknade verkligen inte av min klocka vid nio-tiden heller. Ja, men jag är vaken nu och det känns som hela dagen är förbi redan. xD Planer för dagen, hm, det är väl bara att plugga tror jag.. Det finns lite kvar som måste göras, haha. Det blir gött sen när det är klart! Ikväll är det Blåsningen också, ihi! Det ska jag lätt se ju.. Men fram till dess hänger jag nog här, tråkigt nog!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback