The storm is finished.

2010-02-21 @ 22:30:00

Finally är denna helg över! Åh, så skönt! Jag längtar till skolan, att sitta där vid bordet med alla vännerna. Det är livet, jag trivs där! Annars har det inte hänt så mycket i helgen, jag har mest suttit här vid datorn och kollat lite på tv. Det enda roliga jag gjort var ju träningen igår, iihi. Lite plugg har det även blivit, men blir mer nu i veckan..

My plans for next week...
Måndag: Skola hela dagen.
Tisdag: Skola hela dagen. Franska-prov(?). Step up 17.00. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Skola hela dagen. Nk-uppgift inlämning. Dance workout 17.10.
Torsdag: Skola hela dagen. Sv-paper inlämning.
Fredag: Skola hela dagen. Let´s Dance på tv!
Lördag: Plugga! Melodifestivalen på tv!
Söndag: Plugga!

Ja, som ni ser så blir det skolan väldigt mycket. Det gillar vi! Lite plugg blir det också, det gillar vi mindre. Träning gillas mycket! Och lite tv-tittande, najs! Det blir nog en bra vecka till slut. :) Nu ska jag faktiskt snart sova här, tror jag, så jag kommer upp i skaplig tid imorgon!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback