En bra dag!

2010-07-21 @ 21:10:57
Dagen har rullat förbi och jag har fått det mesta gjort på min lista faktiskt. Allt utom att blogga, men det gör jag nu, fast jag ska försöka få ut nåt om Mallis också. :) Menmen, det får vi se när det kommer.. Allt annat gick ganska så fort att göra.. Och min packlista till Sthlm är lååång, och jag vet inte vad jag ska packa i än, HEJA! haha :P Det löser sig! Jag var iväg på zumba nu ikväll i alla fall, så sjuktkul att röra på sig igen. Åh! Träffade även Päivi och Maria där, det var mycket trevligt! Fina människor. :D Efteråt trallade jag hemåt och nu sitter jag här. Lagt in systers och mammas bilder från mallis också, och ska välja ut några och lägga ut på facebook, nån gång... ;) Nu ska jag ner och hämta lite godis och kanske sätta i nån film eller nåt. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback